دسته‌بندی نشده

اندر حکایات دروس اختیاری…

 



اما شاید اعتراض بشه که دروس اختیاری که مد نظر ماست ارائه نمیشه… اینجا دیگه پاسخگو مسئولین آموزشی هستند…. البته مسئولین آموزشی هم نمیتونن برای هر شخصی کلاسی جداگانه بذارند که این کاریست نامعقول….


 ولی ای مسئولین آموزشی!!…. آیا دروس اختیاری که الان در دانشکده هوافضای خواجه نصیر ارائه میشن مورد رضایت دانشجوها هستن یا اینکه خیلی ها از سر اجبار این واحدها رو گرفتند؟؟ به شما پیشنهاد می کنیم که یه نظر سنجی درون دانشکده ای بین شاگردان دروس اختیاری بذارید و میزان رضایتشون رو از این دروس، ارزیابی کنید تا دستتون بیاد که وضعیت چگونه است….شاید بگید که در هنگام ثبت نام مقدماتی، علایق مشخص می شه…که این نادرسته … علایق وقتی مشخص می شه که گزینه های پیش رو هم جامع و کامل باش…


و هم چنین پیشنهادی دیگر،….قبل از شروع هر ترم، توضیحاتی کامل و مفید درباره دروس اختیاری در تابلوهای آموزشی زده بشه تا دانشجویان با چشمانی باز انتخاب کنند…. البته این عمل می تونه به تمامی دروس هوافضا تسری پیدا کنه… این کار علاوه بر آگاهی و آمادگی دانشجو برای پذیرش درس، شور و انگیزه ای مضاعف در دانشجوها ایجاد می کنه…. درخواست بالا انتظار زیادی از آموزش نیست که البته اگر مدیریت آموزشی دلسوز باشه، چنین کاری خواهد کرد…. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *