جدول رتبه و محل قبولی ارشد ۹۴

با توجه به اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۴، رتبه، گرایش و دانشگاه قبول شده داوطلبین کنکور ۹۴ در جدول زیر آمده است. این جدول از طریق پر کردن فرمی که قبلا در همین پست قرار داده شده بود توسط داوطلبین تکمیل شده بود و اکنون در اختیار مخاطبین و داوطلبین سالهای آینده قرار می گیرد تا بتوانند انتخاب بهتری کنند. از همکاری تمامی داوطلبین  کنکور کمال تشکر را داریم

تکمیل خواهد شد…

هوافضا:

رتبه دانشگاه رشته
۱۴ شریف پیشرانش – روزانه
۲۷ شریف سازه – روزانه
۲۸ شریف سازه – روزانه
۶۶ شریف سازه – روزانه
۷۴ شریف سازه – روزنانه
۷۵ امیرکبیر دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۷۸ شریف پیشرانش – روزانه
۱۰۶ امیرکبیر دینامیک کنترل پرواز – روزانه 
۱۱۵ شریف آیرودینامیک – روزانه
۱۵۷ شریف آیرودینامیک – روزانه
۱۷۲ امیرکبیر سازه – روزانه
۱۸۳ امیرکبیر دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۱۸۴ امیرکبیر دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۱۹۸ امیرکبیر پیشرانش – روزانه
۲۱۰ تهران پیشرانش-روزانه
۲۱۲ امیرکبیر آیرودینامیک-روزانه
۲۳۰ امیرکبیر آیرودینامیک-روزانه
۲۴۱ علم و صنعت پیشرانش-روزانه
۳۰۱ امیرکبیر مهندسی فناوری ماهواره – روزانه
۳۲۸ تربیت مدرس سازه – روزانه
۳۴۱ تبریز سازه – روزانه
۳۴۲ علم و صنعت سازه – روزانه
۳۶۶ تربیت مدرس پیشرانش- روزانه
۴۰۴ خواجه نصیر مهندسی فضایی – روزانه
۴۴۳ تربیت مدرس آیرودینامیک- روزانه
۴۵۱ تربیت مدرس آیرودینامیک- روزانه
۴۶۲ تربیت مدرس پیشرانش-روزانه
۴۶۷ تربیت مدرس پیشرانش – روزانه
۵۰۲ خواجه نصیر مهندسی فضایی – روزانه
۵۰۴ شهید بهشتی پیشرانش-روزانه
۵۴۰ دانشگاه شیراز آیرودینامیک- روزانه
۵۶۸ تربیت مدرس دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۵۷۷ تهران دینامیک کنترل پرواز – شبانه
۶۰۰ علم و صنعت پیشرانش – شبانه
۶۳۵ خواجه نصیر سازه-شبانه
۶۶۰ خواجه نصیر مهندسی فضایی-شبانه
۷۱۷ پژوهشگاه هوافضا مهندسی فضایی – روزانه
۷۴۳ تبریز سازه – روزانه
۸۱۵ مالک اشتر سازه – روزانه
۸۴۸ فردوسی مشهد پیشرانش – شبانه
۸۶۴ صنعتی سهند تبریز سازه – روزانه
۸۹۰ مالک اشتر پیشرانش-روزانه
۱۱۱۱ مالک اشتر شاهین شهر پیشرانش – روزانه
۱۱۵۰ مالک اشتر شاهین شهر مهندسی فضایی – روزانه
۱۲۱۰ مالک اشتر شاهین شهر مهندسی فضایی – روزانه 
۱۲۶۱ مالک اشتر شاهین شهر مهندسی فضایی – روزانه
۱۳۸۱ مالک اشتر مهندسی فضایی – روزانه
۱۴۰۰ مالک اشتر آیرودینامیک-شبانه
۱۴۰۷ مالک اشتر مهندسی فضایی- شبانه
۱۴۵۰ خواجه نصیر مهندسی فضایی – مجازی آموش محور
۱۵۰۰ مالک اشتر آیرودینامیک – شبانه
۱۵۵۰ مالک اشتر آیرودینامیک – شبانه
۱۶۰۶ پردیس شهید بهشتی پیشرانش

مکانیک:

رتبه دانشگاه رشته
۵ شریف طراحی کاربردی-روزانه
۲۸۹ تهران طراحی کاربردی- شبانه
۳۸۶ خواجه نصیر تبدیل انرژی-روزانه

مکانیک:

81 دیدگاه درباره “جدول رتبه و محل قبولی ارشد ۹۴

  1. آرشاوین

    سازه شهید بهشتی خیلی افتضاحه وای به حال کسی که اونجا قبول شده ، هیئت علمی خیلی ضعیف داره و الکی سخت گیر . بری با استادش صحبت کنی قبل از ثبت نام متوجه میشی که چطوریه، سال ۹۳ پنج تا ورودی داشته که الان یه دونش مشغول به تحصیله بقیه از شدت تنفر فرار کردند.

    پاسخ
  2. آرشاوین

    سازه شهید بهشتی رو هرکه ثبت نام کنه سال دیگه به حرف من می رسه که چه اشتباهی کرده الکی عمرتون رو اونجا تلف نکنید.

    پاسخ
    • مهدی

      سلام
      من با دکتر مسگرپور طوسی، درس طراحی توربوماشین گذروندم. وی یه استاد با اخلاق، مسلط و خیلی جدیه. استادای دیگه پیشرانش رو نمیشناسم.
      با وجود این پیشنهاد نمیکنم که توی امیرکبیر ادامه تحصیل بدی. مدیرانی نالایق داره با یه سیستم آموزشی به شدت تبعیض آمیز (غیر امیرکبیریها اونجا شهروند درجه دو حساب میشن).
      موفق باشی.

      پاسخ
  3. محمد

    سلام. من پیشرانش علم و صنعت اوردم با ۶۰۰٫ ادمین فکر کنم شما علم وصنعت بودین. لطفا اگه از استاداش و فیلد کاریشون و … اطلاعی دارین کمک کنین. یا اینجا یا به میلم بفرستین ممنون میشم.;کارشناسی سیالاتم
    mohammadbolkhary@yahoo.com

    پاسخ
  4. علی

    با سلام
    من امسال شبانه هوافضا مالک اشتر قبول شدم.میخواستم بدونم که اگه سال بعد روزانه قبول بشم.میتونم درس هایی که توی شبانه پاس کردم تطبیق بدم.با تشکر.منتظر پاسختون هستم

    پاسخ
    • شهرام

      بله به شدت قویه تو پیشرانش(تو آیرو خیلی مینالیدن دانشجوهاش).من این رو شخصا اونجا رفتم تحقیق کردم.هیئت علمی فوق العاده قوی ای داره تو پیشرانش که در صدر اونا رئیس جدید دانشکده دکتر ابراهیمیه که یکی از بهترین ها تو هوافضاس.دانشجوهای اونجا در کل سومین دانشگاه برتر تو هوافضا بعد از شریف و امیرکبیر میدوننش.مبارک باشه قبولیتون فقط اگه میشه رتبه و روزانه/شبانه بودن قبولیتون هم بگید.

      پاسخ
  5. سعید

    سلام
    دوستان کسی می دونه ترم اول به آیرودینامیک چه واحدهایی رو میدن؟ سیلابس رو دیدم ، می خوام بدونم دقیقا چه درسهایی ارائه میشه؟
    چقدر نیاز به یادگیری نرم افزار داره؟ و بیشتر از چه نرم افزاری استفاده میشه؟
    با تشکر

    پاسخ
  6. دانشجو

    من در کارشناسی هوافضا فارغ التحصیل شده ام و امسال کنکور نداده ام ،تصمیم داشتم که در کنکور ۹۵ ارشد شرکت کنم ولی از طریق استعداد های درخشان امیر کبیر با شرط معدل در دینامیک پرواز قبول شدم ،به نظر شما این ریسک رو کنم که سال بعد کنکور بدم و به دینامیک شریف برم یا نه،؟

    پاسخ
    • مهدی

      من توی امیرکبیر مکانیک پرواز خوندم. این چیزی که پرسیدی، به این بستگی داره که هدف بعد از تحصیلت چی باشه.
      ۱- بر عکس چیزی که معمولن تبلیغ میشه، فاصله شریف و امیرکبیر قابل توجهه. من توی خواجه نصیر و امیرکبیر درس خوندم و حالا هم گاهی به دانشگاه شریف سر میزنم. هوافضای امیرکبیر بیشتر با خواجه نصیر قابل مقایسه هست تا شریف. دلیلش اینه که اگرچه استادای امیرکبیر قویتر از استادای خواجه هستن، ولی تبعیض شدیدی بین دانشجویان امیرکبیری و غیرامیرکبیری وجود داره.
      ۲- اگه قصد داری که مهاجرت کنی، فکر میکنم می ارزه که یک سال صبر کنی و بعدش بری شریف (شریف در خارج از کشور، معروفتر از امیرکبیره، ضمن اینکه دانشجوهای شریف بیشتر توی جو رفتن هستن و این به رفتنت کمک میکنه).
      ۳- اگه قصد داری که توی کشور بمونی و کار کنی، به نظرم بهتره همین امسال بری امیرکبیر. مکانیک پرواز، یکی از بهترین گرایشهای هوافضاست. توی امیرکبیر اذیت میشی ولی فکر میکنم یک سال تاخیر برای ورود به بازار کار، ارزش اینو نداره که دانشگاه شریف بری.

      اگه رفتی امیرکبیر، کمربندتو سفت ببند!

      پاسخ
  7. نسیم

    سلام دوستان لطفا نظرتونو بگین, من انتخاب ۴و۵ ب ترتیب پیشرانش و مهندسی فضایی مالک اشتر بود برای هردوأم دعوت به مصاحبه شدم, حالا تو کارنامه نهاییم برای پیشرانش زده رتبم ۱۸شده اخرین نفر قبولی ۱۴بوده, ولی برا مهندسی فضایی نوشته شما از طرف ارگان مورد نظر مورد تایید قرار نگرفته اید, مگه ابن ممکنه یعنی برا یه گرایش معرفی شدم برا گرایش دوم مورد تایید قرار نگرفتم؟خاهشا جواب بدین ادمین عزیز

    پاسخ
  8. نسیم

    سلام, ادمین جان بنظرتون بابت این مشکلی که برا من پیش اومده باید به کجا مراجعه کنم؟چجور مراجعه کنم؟بنظرم حقم ضایع شده ، رتبم ۱۱۰۰بود حتما مهندسی فضایی رو می اوردم چون فرق روزانه و شبانه همیشه ۲۰۰,۳۰۰تا رتبس و توی امار این سایتم بچه ها بارتبه ۱۴۰۰شبانشو اوردن

    پاسخ
  9. نسیم

    دوستان من امروز بعد دوساعت زنگ پی درپی به دانشگاه مالک اشتر بهم گفتن مصاحبت مثبت بوده معرفیت کردیم به سازمان سنجش, برای سنجشم اعتراض طبق گفته خودشون از طریق سیستم الکترونیکی زدم هنوز جوابی نگرفتم ولی متوجه شدم مشکل از سنجشه چون من طبق اعلام خود سازمان تو این کد رشته دعوت به مصاحبه شدم طبق امار مالک اشتر هم به سازمان سنجش معرفی شدم پس مورد تایید ارگان مورد نظر بودم الان سنجش باید بررسی کنه

    پاسخ
    • محسن

      سلام نسیم
      شما تو کدوم قسمت اعتراض دادید؟
      تو بخش اعتراض به نتیجه قبولی اعتراض زدید؟
      آخه من هم دقیقا مشکل شمارو دارم من رتبه ام ۱۰۱۳ شده و اول پیشرانش مالک رو زدم که گفته رتبه ۱۵ و آخرین فرد قبول ۱۴ ولی رشته بعدش رو شبانه دینامیک پرواز زدم ولی واسه اون کد ۲ رو درج کرده حالا گفتم اگه ممکنه هماهنگ باشیم واسه اعتراض که اگه نشد از طریق دیوان عدالت پیگیری کنیم
      راستی به کدوم قسمت دانشگاه مالک تماس گرفتیداگه ممکنه شمارشو بزارید تا منم باهاشون تماس بگیرم
      مرسی

      پاسخ
  10. سعید

    ان شاالله از مشکل ار سنجش باشه درست میشه ، چون توی اطلاعیه سازمان سنجش حتی این قسمت هم وجود داره:

    “در صورتي كه در خصوص مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته و “يا در انتخاب رشته‌ خود مرتكب اشتباه شده باشند”، مي‌توانند حداكثر تا ۹۴/۷/۹ منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان اقدام نمايند”

    پاسخ
  11. فرزاد

    واقعا تبعیض تا چه حد؟!!! اینجا دیده شده با ۱۵۵۰ مالک قبول شدن البته مبارکش باشه، ولی من با ۱۶۰۰ به خاطرمذهب سنی بودن ردم کردن!!!!

    پاسخ
  12. موسوي

    باسلام وعرض تبريك به همه دوستاني كه قبول شدن-
    كسي ميدونه اسامي “تكميل ظرفيت “كي وچطور اعلام ميشه واصلن امسال اعلام ميكنن؟ ممنون

    پاسخ
    • سعید

      اطلاعيه پذيرش دانشجو در برخي از كدرشته محلهاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي سال ۱۳۹۴، در روز دوشنبه مورخ ۹۴/۷/۶ از طريق نشريه پيك سنجش و پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

      پاسخ
  13. پری

    سلام
    اگه فردی در زمان ثبت نام در رشته ثبت نام نکرده باشد که به منزله ی انصراف است موقع تکمیل ظرفیت میتواند در همان گرایش و دانشگاه دوباره انتخاب رشته کند یا باید گزینه های دیگر را انتخاب کند و حق انتخاب در کد قبلی را ندارد؟

    پاسخ
  14. امید

    سلام
    اولا ممنون از سایت عالیت خدا خیرت بده.
    دوما میخواستم رشته مکانیک پرواز مالک اشتر تهران قبول شم .کارمند نیروهای مسلح هستم با چه رتبه ی قبول میشم .

    پاسخ
    • admin نویسنده پست

      سلام
      رتبه ها و محل قبولی داوطلبین ارشد امسال و سالهای قبل در سایت وجود داره ، اون ها رو دیدید؟

      پاسخ
  15. سعید

    سلام من یه سوال دارم
    میشه همزمان دو رشته (در دو مقطع متفاوت مثلا دانشجوی دکتری باشی بعد همزمان کنکور ارشد رشته دیگه بدی و قبول شی )در دو دانشگاه متفاوت خوند؟
    میدونم به لحاظ قانونی نمیشه ولی اگه یکی ثبت نام کنه دانشگاه یا وزارت علوم متوجه میشن؟
    اگه بفهمن چه اتفاقی میفته؟

    پاسخ
  16. موسوي

    سلام admin عزيز – من يه سوال از شما داشتم – تو بعضي جاها ديدم كه ميگن ما ورودي بهمن ۹۴ مالك هستيم – ميخاستم بينم اين چطور ممكنه يعني دانشگاه خودش براي ترم دو دانشجوگرفته يا از طريق سازمان سنجش عمل كرده- من ارشد ۹۴ مالك با ۵ نفر اختلاف قبول نشدم چطور به من چيزي اعلام نكردن -خيلي ازتون ممنونم ميشم جوابمو بدين اخه سر اين موضوع حالم بد جور گرفتس

    پاسخ
    • موسوي

      سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
      يه جواببببببببببببببببببب سخت نيست هاااااااااااااااااااااااااااااااااا دوستان
      ممنون

      پاسخ
  17. علی

    اون دوستمون که رتبه‌اش ۱۵۷ شده، “روزانه” آیرودینامیک شریف قبول شده واقعاً؟ “فضایی” روزانه شریف تا چه رتبه‌ای قبول شدن؟ (سال ۹۴)

    پاسخ
  18. vahid

    سلام. من کارشناسی مکانیک سیالات خوندم ولی علاقه زیادی به هوافضا دارم. برای ارشد خیلی دوست دارم برم هوافضا و درصدهای امسال رو هم اینطور زدم. ایرودینامیک ۲۰ سازه ۱۵ مکانیک پرواز ۲۵ ریاضیات ۲۸ زبان هم ۱۰ اجسام پرنده ۲
    با این رتبه ها فردوسی مشهد میارم یا نه؟

    پاسخ
    • پوریا

      سلام دوست عزیز. اولا این اشتباهو به نظر من نکن که بیای هوافضا ، چون مکانیک دستت بازتره . دوما با بین رتبه ها شاید دانشگاه سطح بالاتری هم آوردی.

      پاسخ
    • صادقی

      ارشد جای ارضا کردن حس کنجکاوی نیست.
      جای گسترش علم هست.

      بعدشم بیای ارشد هوافضا بعد که سنت بالا رفت ببینی هیچی نداری، در عوض اونی که ازت پایین تر بوده با مدرک مکانیکش یه جایی مشغول به کاره و شرایط مدنی و اجتماعی شهروندی بهتری ازت داره چطور می خوای خودت رو ببخشی ؟

      پاسخ
  19. مریم

    سلام با رتبه ی ۴۸۰ پیشرانش خواجه نصیر میشه قبول شد؟
    پیشرانش خواجه نصیر تا چه رتبه ای رو قبول می کنه؟

    کلا با این رتبه پیشرانش روزانه کجا میشه قبول شد؟

    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    پاسخ
  20. sara

    سلام،آیرودینامیک شبانه شیراز با چه رتبه ای میشه آورد؟
    من زتبه ام۱۲۰۰ شده و فک میکنم فقط مالک میتونم برم،اما نمیخام برم
    با این رتبه شبانه میشه قبول کجا شد؟
    ممنون

    پاسخ
  21. ارش

    سلام خسته نباشید
    بنده رتبه ۵۰۸ تبدیل انرژی شدم
    بنظرتون تبدیل انرژی در شهر تهران قبول میشم؟کدو دانشگاها؟
    یکیشم اینکه شبانه ها خوابگاه میدن؟؟؟؟

    پاسخ
  22. محمد

    سلام
    من کارشناسی مکانیک سیالات خوندم امسال تو کنکور هوافضا رتبه ۲۷۶آوردم
    الان که رتبه ام اومده (فک نمی کردم رتبه ام خوب بشه)شک دارم که هوافضا بخونم یا اینکه سال بعد کنکور مکانیک بدم
    وهمون مکانیک رو ادامه بدم……..
    آقای admin نظر شما چیه؟؟؟

    پاسخ
    • admin نویسنده پست

      یک نظری رو خدمت همه دوستان عزیزم عرض می کنم که نظر شخصی هست خیلی رک و صریح :
      – اگر به دنبال شرایط شغلی هستید و مشکل سربازی ندارید با لیسانس (خصوصا لیسانس مکانیک) وارد بازار کار بشید
      -اگر به دنبال شرایط شغلی هستید و مشکل سربازی دارید میتونید در دوره فوق از کسری خدمت استفاده کنید که راحت تر وارد بازار کار بشید و قطعا داشتن مدرک مکانیک به علت جامعیت بیشتر برای پیدا کردن کار ارجحیت داره به مدرک هوافضا ، برای دوستانی که لیسانس مکانیک دارن اگر فوق هوافضا داشته باشن میتونن اگر کار مناسب پیدا نکردن با همون لیسانسشون اقدام کنن برای کار…(پس از روز اول پروژه کسری خدمت رو فراموش نکنید)
      -اگر به دنبال خارج رفتن هستین(که تقریبا اکثرا هستن ولی در واقعیت عده ی زیادی نمیتونن برن) ، بهتره اعتبار دانشگاه ارشدتون بالا باشه و رزومه خوبی باید در ارشد ایجاد کنید و بهتره برای دکترا برید خارج نه ارشد و مکانیک خوندن هم باز بهتره گرچه تعداد زیادی از بچه های هوافضا هم کشورهای مختلف حتی امریکا رفتن البته اکثرا برای دکترای رشته مکانیک اپلای گرفتن
      -اگر عاشق علم و پژوهش هستین و یا درس دادن تقریبا انتظار مادیات براتون باید تا حد زیادی حذف بشه و میتونید هم داخل هم خارج ادامه تحصیل بدید بیشتر دنبال دانشگاه های با امکانات خوب باشید مثل دانشگاه های تهران و اصفهان و دانشگاهی رو انتخاب کنید که برای دکتراتون احتمال پذیرشتون بالا بره (یعنی دکترای گرایشتون رو داشته باشه و ورودی دکترا هم در سالهای اخیر داشته باشه)
      -دوستانی که کار و درآمد براشون خیلی مهمه و چاره ای جز هوافضا خوندن فعلا ندارن از ساعت و روزی که ارشدتون شروع شد دنبال کار باشید هرجا که شد ساعتی و … درس و پایان نامه رو هم به صورت پیچوندن پیش ببرید!
      -دوستانی که با استخدام در جاهای نظامی مشکل دارید و مجبورید هوافضا بخونید به دنبال شرکت های دانش بنیان و درآمدهای ایده محور هوافضایی باشید شاید دور از ذهن باشه ولی شدنیه اگر زود شروع کنید نه بعد از فارغ التحصیلی
      – دوستانی که مشکل مالی ندارند میتونن شبانه بخونن ولی اگر میبینید مشکل مالی دارید و برای داشتن “مدرک خالی” میخواید خودتون و خونوادتون رو به زحمت بندازید به نظر من خیلی اشتباس خصوصا در هوافضا مگر اینکه برنامه ریزی کاملی تو ذهنتون باشه
      -دوستانی که تحمل فضای دانشگاه های خاص(البته فضاش خیلیم عجیب غریب نیست ولی شاید برای بعضی ها سخت باشه) رو ندارن نرن چون بعد پشیمون میشین

      پاسخ
  23. مهیار

    دوستان کسی می دونه آخرین رتبه ای که پارسال پیشرانش شریف گرفته چند بوده ؟ پارسال ۲۴ نفر می گرفت ولی امسال کرده ۱۶ نفر … به نظر شما با رتبه ۶۳ امسال پیشرانش شریف میارم یا نه؟

    پاسخ
  24. پریسا

    سلام..ببخشید با رتبه ۱۰۰۰هوافضا میتونم صنعتی شیراز قبول شم؟
    با این رتبه شبانه مالک اشتر تهران قبول میشم؟
    لطفا جواب بدیید.

    پاسخ
  25. Saeed

    سلام خدمت دانشجوهای در شرف ارشد!

    من یاد سال قبل خودم افتادم که توی همچنین زمانهایی داشتم دنبال این می گشتم که رتبه من به کجا می خوره و کدوم دانشگاه بهتره.

    رتبه ی من حدود ۶۷۵ توی هوافضا بود.
    در مصاحبه ی مالک اشتر اصفهان(شاهین شهر) مجاز شدم و رفتم.اما در مصاحبه قبول نشدم.
    و به انتخابهای بعدی رسید که سازه هوایی فردوسی مشهد بود و خدار و شکر اینجا قبول شدم.
    در انتخاب های بعدی ای که اونها رو اورده بودم هم، ایرودینامیک دانشگاه شیراز و ایرودینامیک دانشگاه صنعتی شیراز بود.

    من چون یه مقدار پیشینه ی جامداتیم بیشتر بود برای همین سازه رو تو اولویت گذاشته بودم.
    دانشگاه فردوسی عمدا برنامه ی کلاسها ر جوری میزارن که شما از شنبه تا چهارشنبه کلاس داشته باشی.(روزی یک کلاس و بعضا دو کلاس).که این ماجرا چندین و چند سال هست که رسم این گروهه برای این که دانشجوها جایی مشغول نباشن.

    بچه های ایرو و پیشرانش حتما باید با اساتید هوافضایی گروه مکانیک کار کنند و انها رو به عنوان استاد مشاورشون قبول کنند.
    اما در رشته سازه چون تنها دو استاد هستند که مختص انهاست برای همین می توانند با اساتید طراحی کاربردی نیز کار کنند. (اما اساتید جامداتی اغلب تمایل آنچنانی برای کار با آنها ندارند. اما اگر سابقه خوب و زمینه ی کاری مرتیط باهاشون رو داشته باشین می تونید باهاشون کار کنید.)

    امکانات دانشگاه فردوسی در حد مطلوبی است و دانشجویان پسر روزانه خوابگاه گیرشون میاد اما شبانه ها مثل اینکه نه.اما برای دختران حتی اگر شبانه باشند با هزینه ی بیشتر خوابگاه هایی به اسم بنیاد فردوسی می دهند که فکر ی کنم توی خود دانشگاه هست.

    اساتید گروه سازه، پروژه صنعتی ای برای شما تعریف نمی کنند.مگر اینکه خودتان یک پیشنهاد داشته باشید و ببین که می تونید از پسش برمیاید که در این صورت می تونید کار کنید.اینجوری بگم که عمده ی کار رو دوش خودتونه و خودتون هم باید موضوعتون رو انتخاب کنید و هم کار رو پیش ببرید اما اونها هی پیگیری می کنند که چی شد و راهنمایی هایی هم بهتون میکنند.

    در مورد دانشگاه مالک اشتر اصفهان هم برای مصاحبه که اونجا رفته بودم و با دانشجو ها صحبت می کردم، مثل اینکه اساتید در اون سال از بعضی از اساتید گروهشون راضی نبودند.اما یک مزیت اونجا این بود که پروژه های صنعتی و اغلب کاربردی برای شما تعریف میکنن که من اینو می پسندم.

    در مورد مالک اشتر تهران هم کی از دوستان ارشدشون اونجا بود، که در حین تحصیل با پیگیری ها و چندین مرحله مصاحبه ای که انجام داده بودن تونسته بودن از ترم سه ارشد، مشغول به کار هم بشن.(البته به صورت قراردادی و نه رسمی).

    من توی این مدت این جوری حس کردم که اگر مشهدی باشید ،اگر هوافضا مشهد بخونید شاید براتون راحتتر باشه.

    در آخر، با وجود هر چه که بدست آورده اید و هر چه که در گذشته انجام داده اید، از خداوند متعال بخواهید که هر آنچه که خیر و صلاح دنیا و آخرتتون در آینده تان در آن هست برایتان به وقوع بپیوندد.

    پاسخ
    • admin نویسنده پست

      دوست عزیز از طریق ایمیل سایت havafazagroup@yahoo.com یک معرفی از وضعیت دانشگاهتون بفرستید تا بتونیم به دیگران کمک کنیم چراکه بچه ها هر سال دچار تردیدهای زیادی میشن ..ممنون از پاسختون.

      پاسخ
  26. مقدم

    دوستان برای شرایط خاص سعی کنید انتخاب آخر بزنید.
    گویا مورد داشته که انتخاب بالاتر زدن و بعدش انتخاب های بعدی شمارش نشده.
    هیچ کدوم از دانشگاه های شرایط خاص به ردیف انتخاب حساس نیستن و محض احتیاط بزنید انتخاب آخر.
    هر چند زدن دانشگاه شرایط خاص ریسک هست چون هر کسی نمی تونه با روحیات سخت اونجا سازگار بشه.
    اما اگه زدید ترجیحا برید امام حسین یا ستاری.
    ستاری هم اگه زدید بزنید انتخاب بعد امام حسین و اگه ارور داد زنگ بزنید دانشگاه تا براتون رفع و رجوعش کنه.

    پاسخ
  27. رضا

    سلام
    ببخشید این رتبه ها و محل های قبولی قابل اعتماد هست؟؟یعنی راسته؟؟؟بعد با رتبه ۵۷ در سال ۹۵ با توجه به اینکه ظرفیتها کم شده چقدر احتمالش هست که من در آیرودینامیک یا پیشرانش شریف قبول شم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  28. نرگس

    با سلام
    جایی رو میشناسید همینقدر که شما راجع به هوافضا دوستان رو راهنمایی میکنید، بنده رو در زمینه م مواد یا م شیمی کمک کنند؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *