دسته‌بندی نشده

نمایشگاه هوافضای برلین

نمایشگاه هوافضای برلین با عنوان نوآوری و رهبری در صنعت هوافضا، با حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده از شرکت های بزرگ هوایی و فضایی جهان در آلمان در حال برگزاری است.

 

قسمت های مختلف نمایشگاه ILA برلین ٢٠١٨:

  • بخش غیر نظامی

​نوآوری در فناوری و کارآمدی از پیش نیاز های رسیدن به اهداف جاه طلبانه در این صنعت و همچنین کلید موفقیت خطوط هوایی در این بازار جهانی به شدت رقابتی است.

نمایشگاه هوا فضا برلین ۲۰۱۶ یکی از مهمترین رویدادهای این صنعت است و همه کسانی که در صنعت هوافضا چه به صورت سیاسی تصمیم گیرنده هستند وچه از دیگر بخش ها، از کارخانه های تولید هواپیما گرفته تا شرکت های لیزینگ، در آن حضور دارند.

  • فضای نمایشگاه هوا فضا برلین

نمایشگاه هوا فضا برلین با حدود ۴۰۰۰ متر مربع بیشترین فضا را در بین نمایشگاه های اروپا دارد. این فضا برای شما فرصت ملاقات با شرکت های ذینفع اروپایی و بین المللی را می دهد. غرفه داران این شانس را دارند که با غرفه خود در این مکان حضور پیدا کنند.

در نمایشگاه سال ۲۰۱۶، تمرکز بر روی تبلیغات، بازیگران جدید و جنبه های تازه این صنعت است.

  • بخش دفاعی-امنیتی

نمایشگاه هوا فضا برلین، نوآوری های بخش نظامی در صنعت هوا فضا را به نمایش می گذارد. تمرکز نمایشگاه بر روی فناوری های جدید، آخرین پیشرفت های هواپیمای بدون سرنشین، افزایش توانایی سامانه عملیات جنگی هوایی و عملیات نگهداری، تعمیر و پیاده سازی است.

نمایشگاه هوا فضا برلین چهارچوبی ایده آل برای مذاکره با نیروهای نظامی آلمانی و بین المللی است.

  • بخش موتور، تجهیزات، مواد نمایشگاه هوا فضا برلین

​تقاضا در این بخش در حالی رو به افزایش است که همچنان فشار برای نوآوری بیشترو کم کردن هزینه ها نیز رو به افزایش است.

نمایشگاه هوا فضا برلین تحت عنوان” صنعت هوا فضا ۴.۰” فرصت های جدیدی را برای کارخانه ها و تهیه کنندگان تجهیزات فراهم می کند تا کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را بیش از پیش توسعه دهند.

  • مرکز تولید کنندگان بین المللی (ISC)

این بخش سه روزه بازاری ایده آل برای تولید کنندگان است تا ارتباط خود را با صنایع بالادستی و پایین دستی ایجاد کرده و گسترش دهند.

غرفه داران با حضور در نمایشگاه هوا فضا برلین، دسترسی به فضای پیشرفته منحصر به فردی پیدا می کنند تا بتوانند جلسات خود را با مدیران و مهندسان تنظیم کنند.

  • بالگرد

با معرفی مدل های جدید در انواع مسافربری، باربری، VIP، ساحلی و مختص عملیات نجات، پلیس، ارتش، نیروی دریایی و هوایی ​بازار بالگرد تغییرات شگرفی کرده است.

  • بخش سامانه هواپیمای بدون سر نشین

بازار هواپیماهای بدون سرنشین یکی از بخش های پویا و رو به گسترش در جهان در زمینه صنعت هوایی در بخش نظامی و غیر نظامی است.

نمایشگاه هوا فضا برلین بهترین فرصت برای کسب آخرین اطلاعات در زمینه فناوری های جدید و همچنین پیشرفت ها، محصولات و مسائل مربوط به ساخت و استفاده از هواپیمای بدون سرنشین است.

  • بخش کار نمایشگاه هوا فضا برلین

​علاوه بر شیوه های سنتی کار و استخدام، نمایشگاه هوا فضا برلین برای بازدید کنندگان برنامه ویژه ای دارد تا چگونگی شروع کار در بازار صنعت هوایی را توضیح دهد.

کارآموزان، آموزش دهندگان، سخنران ها، و استادان برای پاسخگویی و گفتگو در نمایشگاه حضور دارند. جذب استادان برجسته به نمایشگاه در بالاترین سطح ادامه دارد.

  • کنفرانس

​نمایشگاه هوا فضا برلین بین صنعت گران، دولت ها و مجامع علمی صنعت هوا و فضا ارتباط برقرار می کند. در بخش کنفرانس نمایشگاه هوا فضا برلین، موضوع اصلی بحث بر روی تبادل اطلاعات در زمینه هوا فضا به خصوص در زمینه نوآوری و موضوعات خاص تمرکز دارد.

در نمایشگاه هوا فضا برلین ۲۰۱۶ مثل ادوار گذشته تصمیم گیرندگان و صاحب نظران اصلی از کل دنیا سخنرانی خواهند کرد و در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

<h٢>
​بازدید کنندگان نمایشگاه ILA آلمان ٢٠١٨:</h٢>در این نمایشگاه شرکت ها و ارگان ها با یکدیگر گفت و گو می کنند. اینجا جایی است که برترین تصمیم گیرندگان، کارشناسان، خریداران، و تازه کاران جوان از تمام بخش های صنعت هوا و فضا حضور پیدا می کنند. بخش هایی چون: مسافربری، فضایی، دفاعی- امنیتی، تجهیزات، موتور و مواد، بالگرد، سامانه هواپیمای بدون سر نشین (UAS/UAV)، و خدمات دیگر در زمینه هوا فضا.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.ila-berlin.com/ila2018/home/index_e.cfm مراجعه فرمایید.(ilikevents.com)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *