دانلود فیلم

پرواز هواپیمای میتسوبیشی (فیلم)

ssj100_pic2

 

تصاویر پرواز هواپیمای شرکت میتسوبیشی رو میبینید به امید اینکه روزی در کشور خودمون شاهد تولید هواپیماهایی با طراحی خودمون باشیم…این هواپیما که پیش از این به صورت نمونه های 76 و 88 صندلی طراحی شده بود،به جای رقابت با هواپیماهای مسافربری غول پیکر شرکت بوئینگ و گروه ایرباس، با هواپیماهای مسافربری کوچکتر شرکتهای امبرائر برزیل و بومباردیر کانادا رقابت خواهد کرد.

سهمامدار عمده هواپیمای میتسوبیشی، شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی است که سازنده بالهای هواپیمای بوئینگ 787 و هواپیماهای ارتش ژاپن است. دیگر سهامداران این هواپیما شرکت تویوتا و چندین شرکت تجاری ژاپنی هستند.
شرکت هواپیمایی میتسوبیشی سالها به ساخت هواپیماهای بوئینگ مشغول بود. اما به استثنای هواپیماهای ارتش ژاپن، قادر به ساختن بدنه کامل هواپیما نبود. از آنجاییکه این شرکت مایل به ساخت بدنه کامل هواپیماهای مسافربری بود در نهایت به این هدف رسید. هرچند هواپیمای مسافربری این شرکت به بزرگی هواپیماهای بوئینگ یا ایرباس نیست.
شرکت میتسوبیشی با تولید این هواپیمای مسافربری، قدم به میدان رقابت با شرکتهای امبرائر و بومباردیر که از شرکتهای با سابقه در عرصه تولید این هواپیماها هستند، نهاده است.
طبق تحقیقات شرکت میتسوبیشی، میزان تقاضا برای هواپیماهایی از این نوع طی 20 سال آینده، 5000 سفارش خواهد بود. این شرکت امیدوار است بتواند با حضور در عرصه رقابت، 50 درصد از این تقاضاها را طی این مدت پاسخگو باشد.
شرکت میتسوبیشی پیش از به پرواز درآوردن این هواپیما، با 375 سفارش روبرو شده است و هواپیمایی ژاپن نیز اخیرا 32 فروند هواپیما را به این درخواستها افزوده است که در کل به حدود 400 سفارش می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *