جدیدترین خبرهای هوافضایی

نمایشگاه هوافضای ماکس ۲۰۱۷

 گزارش مشرق، «ژوکوفسکی» شهریست در حومه مسکو که به عنوان مهمترین شهرک فضایی در روسیه شناخته می شود. نمایشگاه هوایی ماکس را باید وارث اولین نمایشگاه هوایی روسیه بدانیم که آغاز آن به سال 1911 میلادی بر می‌گردد. این نمایشگاه از سال 1993 و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به شکل و شمایلی متفاوت کار خود را ادامه داد تا با میانگین حدود دهها هزار نفر بازدیدکننده، ازجمله جذاب‌ترین نمایشگاه هوایی و فضایی جهان باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی به مناسبت آغاز به کار نمایشگاه هوافضای ماکس 2017 در شهر ژوکوفسکی در حومه مسکو، پایتخت روسیه، گفت این نمایشگاه میزان اهمیت رابطه با روسیه را به شرکای خارجی ثابت کرد.

پوتین در این پیام تصریح کرد: آنچه سبب تشویق می شود، این است که کارشناسان، تجار و خارجی‌ها در چارچوب این نمایشگاه به تجزیه و تحلیل عملیات جاری در بخش حمل و نقل هوایی و فضایی پرداخته و نظراتشان را در خصوص آینده بیان می کنند. پروژه های مشترک ارائه شده و توافقنامه های امضا شده در نمایشگاه هوافضای ماکس 2017، اهمیت همکاری با روسیه را برای شرکای خارجی به اثبات می رساند.

رئیس جمهور روسیه همچنین اعلام کرد شرکای خارجی به دنبال اجرای ایده های بلندپروازانه‌ای هستند که نیازمند یکپارچه کردن تلاش ها، ابزارها و ظرفیت های فکری است. وی گفت: به دنبال پیگیری برنامه هایی در ارتباط با ایجاد خانواده هواپیماهای دوربرد و تسخیر فضا هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *