جدیدترین خبرهای هوافضایی, کنکور ارشد هوافضا

ارزیابی اولیه از درصدها و رتبه های قبولی کنکور ارشد هوافضا ۹۱

از تمامی دوستانی که در کنکور هوافضای ۹۱ شرکت کردند درخواست می کنیم در قسمت نظرات همین پست درصدها و رتبه خودشون رو درج کنن تا همه بتونن یه برآوردی از وضعیت درصدها و رتبه های کنکور امسال داشته باشن…. با تشکر…

 

جا داره در این فرصت پیش آمده یک تشکر ویژه از طراحان سوال کنکور بکنیم که  تونستن با طراحی سوال های استانداردشون هوافضایی ها رو نابودکنند….!

خبرهایی که تاکنون از وضعیت رتبه ها در دانشکده ما دیده میشه نشان از افت شدید رتبه های بچه های هوافضا تو رشته خودشونه و پیشرفت عجیب مکانیکها در رشته هوافضا!!! که این امر جز با همت سازمان سنجش میسر نمیشد که شد!

سوالات غیر استاندارد در دروس تخصصی هوافضا از یک طرف و گلابی بودن سوالات غیر تخصصی از سوی دیگر سبب شد که هیچ تفاوتی بین دانشجوی هوافضا با مکانیک در این آزمون نباشه…..اختصاص درصد زیادی از تستهای هر درس به دروس مشترک و کم اهمیت در رشته هوافضا حاصلش این شد،آره دقیقا همین!….

تصویری که میبینید تمثال مبارک یه دانشجوی هوافضا هنگام دیدن رتبه اش هست!

یکی از موارد مهمی که میشه بهش اشاره کرد٬ درس طراحی هواپیما بود … جالبه که بدونید مدتی بعد از کنکور هوافضای ۹۱ از دوستی شنیدم که گفت: شخصی به اتاق استادی که سوالای طراحی هواپیمای امسال رو طرح کرده بود رفت واز او پرسید چرا اینقدر سخت گرفتید و ایشون پاسخ داد: خواستم که دانشجوهای غیرهوافضایی نتونن پاسخ بدهند و اینچنین دانشجوهای هوافضا جلو بیفتند….

ضرب المثل معروفی هست که میگه یارو میخواست ابرو رو درست کنه زد چشم رو کور کرد… اونم چه کور کردنی!!!

خلاصه باید نام امسال رو (در عرصه هوافضا) سال «ورود مقتدرانه غیر هوافضایی ها به مقطع ارشد هوافضا» و یا به عبارتی دیگر « سال قلع و قمع هوافضایی ها در مقطع ارشد» نامید!!

 

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور  ۹۱ بر روی دو لینک زیر کلیک کنید که اولی توضیحات انتخاب رشته و دومی فهرست دانشگاه ها در رشته ها و گرایشهای فنی مهندسی ٬ از جمله گرایشهای هوافضا می باشد:

                                        

دفترچه توضیحات انتخاب رشته                                   دفترچه انتخاب رشته فنی مهندسی

مطلب مرتبط: درصد و کارنامه رتبه های کنکور هوافضا ۹۰  – چند نکته درباره انتخاب رشته….

کلمات کلیدی: رتبه های کنکور هوافضا ۹۱ – دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد هوافضا ۹۱ – حدود درصدها و رتبه های کنکور هوافضا – بازه درصدهای کنکور ارشد هوافضا ۹۱ – بررسی کنکور ارشد هوافضا ۹۱ – بررسی رتبه های هوافضا ۹۱ –  ارزیابی درصدهای کنکوری رشته هوافضا – نمایش نتایج داوطلبان کنکور هوافضا ۹۱ – آشنایی با رتبه ها و درصد کنکور هوافضا ۹۱ – ظرفیت و سهمیه کنکور هوافضا – ظرفیت قبولی در رشته هوافضا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *