جدیدترین خبرهای هوافضایی, دانلود عکس, هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد)

دومین گردهمایی علاقه مندان ساخت و پرواز (گزارش تصویری)

همانطور که وعده داده بودیم گردهمایی علاقه مندان ساخت و پرواز امروز (جمعه 28 فروردین 94) برگزار شد و علاقه مندان با جدیدترین تجربیات و نکات در زمینه هواپیمای مدل آشنا شدند. این مراسم به همت مدیریت سایت مرکز مهندسی هوافضا و سایت ساخت و پرواز برگزار شد.

در ابتدای گردهمایی ، اقای محمد حسنلو بعنوان مدیر مرکز ضمن خوش آمد گویی به حاضرین خاطر نشان کردند که :
در حال حاضر تعداد علاقمندان به مقوله ساخت و پرواز هواپیماهای مدل رادیو کنترل ، روز بروز بیشتر میشود از طرف دیگر هر روز شاهد بالا رفتن قیمت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای شروع اینکارهستیم . در این راستا تصمیم گرفتیم با برگزاری این گردهمایی دوستان و علاقمندان را از نزدیک با مقوله ساخت و پرواز انواع مدلهای رادیو کنترلی آشنا کنیم .

بعد از سخنان مختصر آقای حسنلو ، مسئولین برگزاری همایش اقدام به شرح مشخصات فنی و همچنین روند ساخت تک به تک مدلهای دست ساز موجود در محوطه همایش کرده و سپس آن مدلها را به پرواز درآوردند . در بین مدلهای پرواز داده شده انواع مدلهای سوختی و الکتریکی یک موتوره و دو موتوره دیده میشدند .

در ادامه گزارشی تصویری از این گردهمایی را خواهید دید.

3 دیدگاه در “دومین گردهمایی علاقه مندان ساخت و پرواز (گزارش تصویری)

  1. پويا گفت:

    سلام… خیلی دلم میخواست بعد از دوره ای که آخر شهریور گذروندم این همایش رو هم بیام ولی متاسفانه جمعه ها دانشگاه کلاس دارم… امیدوارم همایش های بعدی رو بیام و بتونم از دانش اساتید استفاده کنم…
    از اطلاع رسانی خوبتون هم متشکرم…

    1. sima گفت:

      سلام … بهتون توصیه میکنم طوری برنامه هاتون رو تنظیم کنید که حتما بتونید بیاید چون خیلی عالی بود … اقای حسنلو هم بی نظیر بودند .

  2. sima گفت:

    سلام … خیلی عالی بود ، ممنون از زحمتی که کشیدین ، موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *