دسته‌بندی نشده

وحدت limitcycle و حوزه…!

جلسه پرسش و پاسخی که در پایان  نشست  برگذار شد، یه قدم رو به جلو در دانشکده محسوب میشه… امیدواریم این جلسات در دانشکده ادامه پیدا کنه… اما در لابه لای این نشست نکات مهمی بیان شد که اشاره به اونها خالی از لطف نیست!… دکتر روشنیان فرمودند(نقل به مضمون): در آینده ای نزدیک تعداد هیات علمی دانشکده هوافضا دو  برابر میشه….(همه با هم میگیم اینشالله!)…. ایشون وعده ی دیگه ای هم دادند و فرمودند(نقل به مضمون): در طی چشم اندازی دانشکده هوافضای خواجه نصیر قراره قطب فضایی کشور بشه …. (به امید آن روز که این این طرح مثل تجمیع دانشگاه خواجه نصیر نباشه…!)


نکته بعدی فرمایشات دکتر نوین زاده بود که بعد از کلی کش و قوس با ریموت در روی سن (همان مثلث عشقی لپتاپ-ریموت – پروژکتور) درباره limitcycle و عرفان سخنانی رو نثار چهره های وارفته دانشجویان کردند…. عاقبت هم نفهمیدیم  مرغ همسایه غازه یا اردک!!!


نکته ای هم دکتر میرشمس فرمودند راجع به دانشگاه و دانشجویان (که البته امام خمینی فرمودند نه جناب کندی!!!)…. که مصادره به مطلوب شد و مضمونش اینه: شما دانشجویان هی نگویید که دانشگاه برای ما چه کرد…. شما برای دانشگاه چه کردید؟!!… (خب اینم حرفیه!!!)…. خلاصه جلسه امروز نشانه ای از پیشرفت در مجموعه هوافضای خواجه نصیره وقتی که در حد حرف باقی نمونه…


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *