شرکت امبرائر برزیل که در گذشته توضیحاتی در مورد موفقیت شگفت انگیز آن بیان شده بود. توانست اولین پرواز هواپیمای حمل و نقل، سوخت رسان KC-390 را با موفقیت انجام دهد. پس از بهره بردن از شبیه ساز و همچنین تست های زمینی طولانی و وسیع، خدمه این هواپیما، پرواز 1 ساعت 25 دقیقه ای را تجربه کرده و تست های مختلفی روی شرایط مختلف پروازی و قابلیت های مانور این هواپیما انجام دادند که نتایج حاصل برای طراحان آن رضایت بخش بود.
این هواپیما با بهروری از سیستم Fly-by-wire و سیستم های بروز ناوبری دارای کارایی مناسبی در هنگام پرواز می باشد. این هواپیما با توجه به برنامه پیشبینی شده باید در سال 2015 در اختیار ارتش برزیل قرار می گرفت که با یک سال تاخیر این اتفاق در سال 2016 خواهد افتاد.
این پروژه به صورت همکاری بین نیروی هوایی برزیل و شرکت امبرائر به منظور تولید یک هواپیمای تاکتیکی حمل و نقل و ترابری با قابلیت سوخت رسانی هوایی و همچنین ایجاد تحول در طرح های نوین هوایی در برزیل انجام گرفته است.
این هواپیما دارای هزینه عملیاتی پایین تر و استانداردهای بالا نسبت به هواپیماهای موجود در برزیل است. این هواپیما قابلیت هایی مانند: توان پرواز در بردهای متفاوت، حمل و نقل نیرو، ترابری با قابلیت رهاسازی تجهیزات در مناطق مورد نیاز و سوخت رسانی هوایی و عملیات جست و جو و نجات و مقابله با آتش دارد.
نکته بسیار مهم درخواست 28 فروند از این هواپیما در درون برزیل و همچنین سفارش 32 فروند از این هواپیما در خارج از این کشور می باشد که از کشورهای آرژانتین، شیلی، پرتغال و چک ارائه شده است. بوئینگ نیز در یک توافق با شرکت امبرائر مسئولیت فروش و ارائه این هواپیما را در امریکا و انگلیس پذیرفته است.
دلایل این موفقیت، نیست جز تلاش و هماهنگی گروهی با مدیریتی آینده نگرانه، چیزی که جای خالی اش را در بین مدیران و متخصصان داخلی می بینیم… شرکت امبرائر همان شرکتی است که از تولید هواپیماهای سه چهار نفره شروع کرد و قدم به قدم و با برنامه ریزی گام برداشت. اگر این شرکت هم در همان آغاز، یکباره قصد تولید این هواپیمای سوخت رسان را داشت، به نظر شما موفق می شد؟ امیدواریم که مدیران صنعت هوایی روی این سوال فقط فکر کنند!
سلام قبلا” خواهش کردم باز هم میگم
این ویدئو هایی که میذارید لطفا” با بالترین کیفیتش رو بذارید یا حد اقل لینک فول اچ دی شو بذارید
این چیه در شان سایت وزین شما نیست.