جدیدترین خبرهای هوافضایی, دانلود فیلم

نمایشگاه هوافضایی ماکس ۲۰۱۵

نمایشگاه ماکس، یکی از بزرگترین گردهمایی های جهانی در زمینه صنعت هوافضاست و در آن جدیدترین دستاوردهای هوانوردی، فضایی، نظامی و … ارائه می گردد. در ادامه گزارشهایی از این نمایشگاه به صورت فیلم برای علاقه مندان قرار داده شده است. در این نمایشگاه ایران نیز غرفه ای دارد که فعالیتهای  خود را معرفی می کند. به گزارش اسپوتنیک، «محصولات ایرانی که قرار است امسال در این نمایشگاه ارائه شود، در بخش فضایی شامل تعدادی ماهواره که ایران به فناوری آن دست پیدا کرده است و تعدادی ماهواره‌بر خواهد بود. در بخش هوایی نیز ماکت تعدادی بالگرد و هواپیما که در دست طراحی داریم و بعضی از آنها ساخت داخل است ارائه خواهیم داد. بخش خصوصی نیز به معرفی قطعات و زیرسیستم های ساخته شده در ایران، موتورهای هوایی و سیستم‌های ناوبری که طراحی و ساخته شده، معرفی می‌گردد.»
این محصولات در غرفه ایران تحت عنوان ۳ برند معرفی می‌شوند؛ یکی مرکز ملی فضایی ایران، دیگری شرکت «اویکو» به نمایندگی از بخش هوایی و همچنین اتحادیه صنایع هوا و فضا که از سوی بخش خصوصی حضور دارد.
بنا بر اعلام مسئولین امر، در کل حدود ۴۰ شرکت ایرانی چه به صورت حضور در غرفه و چه به صورت بازدید کننده در نمایشگاه از بخش دانشگاهی گرفته تا بخش خصوصی و سازمان های دولتی صنایع هواوفضایی حضور پیدا می‌کنند

دانلود فیلم


گزارش راشاتودی از برگزاری نمایشگاه:

دانلود فیلم

دانلود فیلم


رایزنی سورنا ستاری با پوتین در نمایشگاه: به گزارش خبرگزاری فارس، در پی مذاکره سورنا ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، احتمال خرید هواپیمای جنگنده سوخو 30 و سوخو سوپرجت مسافربری 100 قوت گرفت. امیدواریم که این هواپیما سرنوشت مشابه آنتونوف و توپولوف را نداشته باشد. به گزارش اسپوتنیک، این هواپیما برای حمل 98 مسافر در مسافت تقریبی 4.4 هزار کیلومتر است. اولین پرواز هواپیما در ماه می سال 2008 بود وبهره برداری تجاری از آن در سال 2011 صورت گرفت

دانلود فیلم

برای آشنایی با سوخو  سوپرجت 100 فیلم زیر را ببینید:

دانلود فیلم


 هنرنمایی جنگنده پکفا T 50: این هواپیما جزو جنگنده های نسل پنجم محسوب می شود. مشخصات مبسوط این جنگنده را می توانید از اینجا ببینید.

دانلود فیلم


هنرنمایی جنگنده سوخو 34:

دانلود فیلم


هواپیمای آبی خاکی (amphibious) با طراحی جدید:

دانلود فیلم


2 دیدگاه در “نمایشگاه هوافضایی ماکس ۲۰۱۵

  1. فرشید گفت:

    واقعا متاسفم با این انتخابای مضحک…
    من نمیگم a380 و b787 ولی خیلی گزینه های بهتری از این دوتایی که مورد نظره هستش!
    از چندتا مهندس هوافضا که از حوزه هوایی سر در میارن واقعا بارشونه مشورت میگرفتن به این دوتا نمیرسیدن.
    من قول میدم روسا مدل کانارد دار همین su-30 رو به ایران نمیدن و پایه ایی ترین مدل که mk باشه رو میدن…

  2. پوریا گفت:

    سلام خیلی ممنون که به درخواست های ما پاسخ میدهید
    بی نهایت سپاس گزارم دست علی یارتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *