از تمامی دوستان تقاضا داریم که رتبه، گرایش و دانشگاه قبول شده خود را در رشته هوافضا و مکانیک در فرم زیر اعلام کنند تا بتوانیم در سال های آینده به دوستان دیگر مشاوره لازم را بدهیم. ضمنا نتایج نهایی به صورت جدول در همین پست درج خواهد شد. با تشکر از همکاری شما
خطا: فرم تماس پیدا نشد.
نتایج نهایی کنکور ۹۴
نتایج نهایی کنکور 95
لینک گروه برای بحثهای هوافضایی و بررسی نتایج کنکور ارشد
https://t.me/joinchat/AAAAAEEa03oIMLg8JSgg0Q
جدول رتبه و محل قبولی ارشد هوافضا 96
رتبه | دانشگاه | رشته |
25 | شریف | فضایی – روزانه |
29 | شریف | دینامیک کنترل پرواز – روزانه |
101 | شریف | آیرودینامیک – روزانه |
141 | امیرکبیر | پیشرانش – روزانه |
155 | امیرکبیر | دینامیک پرواز |
172 | تهران | دینامیک کنترل پرواز – روزانه |
175 | امیرکبیر | فضایی – روزانه |
221 | امیرکبیر | سازه های هوایی – شبانه |
233 | خواچه نصیر | دینامیک کنترل پرواز – روزانه |
257 | مالک اشتر | آیرودینامیک – روزانه |
271 | خواچه نصیر | پیشرانش – روزانه |
280 | خواچه نصیر | سازه – روزانه |
302 | علم و صنعت | آیرودینامیک – روزانه |
308 | دانشگاه تهران | فضایی – روزانه |
319 | مالک اشتر تهران | پیشرانش – روزانه |
398 | امام حسین ع | سازه های هوایی – روزانه |
425 | بهشتی | دینامیک کنترل پرواز – روزانه |
432 | بهشتی | مهندسی فضایی – روزانه |
435 | تهران | دینامیک کنترل پرواز – شبانه |
490 | صنعتی شیراز | آیرودینامیک – روزانه |
539 | خواچه نصیر | سازه های هوایی – شبانه |
586 | بهشتی | مهندسی فضایی – شبانه |
724 | مالک اشتر تهران | مهندسی فضایی |
743 | سمنان | سازه – روزانه |
1084 | آزاد -علوم تحقیقات | سازه – شبانه |
1117 | مالک اشتر شاهین شهر | مهندسی فضایی – شبانه |
1150 | تربیت مدرس – پردیس خودگران | سازه |
1201 | مالک اشتر | آیرودینامیک – شبانه |
جدول رتبه و محل قبولی ارشد مکانیک 96
ردیف | رتبه | دانشگاه | رشته |
1 | 2100 | مالک اشتر | مکانیک سیالات – روزانه |
رتبه بنده6200 مکانیک تبدیل انرژی دانشگاه صنعتی گلپایگان قبول شدم
سلام خوبید…لطفا بگید رتبه توسهمیه باید حساب بشه یا کشوری
سلام رشته هوافضا بازار کار نداره تو ایران وقت تون رو هدر ندین
سلام دوستان
هوافضا 450 شدم ( 1397 )
گرایش جلوبرنگی میخوام برم
ولی نمیدونستم ک کجاهارو ب ترتیب بزنم
چون یکی میگم مثلا دانشگاهش فلانه( مثلا مالک)
یا مثلا اینکه میگن فلان استادا رو ندارهد
اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
سلام وقتتون بخیر
با رتبه ۶٨٠ به نظرتون امکان قبولى در سازه دانشگاه امام حسین و یا پیش رانش دانشگاه مالک اشتر رو دارم؟
سلام
رتبه 417 به نظرتون روزانه خواجه نصیر یا علم و صنعت قبول میشم؟
سلام دوستان با ۵۵۵ هوافضا ۹۷
کجا ها میشه روزانه اورد؟
خواجه نصیر؟؟
بهشتی!؟
تربیت مدرس؟
فردوسی؟؟
سلام. شما یا بیا توی سروش یا بیا در لینک زیر که مربوط به کنکور 97 هست نظر بده:
https://asec.ir/wp-admin/post.php?post=8303&action=edit
دوستان من کنکور ارشد مکانیک دادم رتبم تو مکانیک شده ۲۰۰۰ میتونم هوافضا مالک محل تحصیل تهران و یا تبدیل محل تحصیل اصفهان رو بیارم؟ به نظرتون اگه جفتشو میتونم کدوم رو برم؟ ضمنا کاشان هم تبدیل میارم تو رو خدا راهنمایی کنید
سلام، با 45 پیشرانش شریف میشه آورد؟؟
سلام من کنور رتبه 637 آوردم بنظرتون کجا میشه رفت روزانه؟
سلام لطفا درصدهاتونم بگین
سلام دوستان
من کنکور ۹۷ رتبم ۱۱۶ شده
میخواستم شبانه شریف بزنم ولی امسال توی دفترچه نبود
به نظرتون اول این که دانشگاه تهران بزنم یا امیر کبیر
بعد این که چه گرایشی رو در کل توصیه میکنید؟!
سلام دوستان عبادات همه قبول
با انتشار نتایج ازمون 97 امیدوارم نتیجه دلخواهتون رو گرفته باشین البته چون تاپیک مخصوص ازمون ارشد 97 نبود اینجا مطرح میکنم.
بنظر شما با رتبه حدود 700 روزانه وشبانه کجاها میشه قبول شد؟؟؟
ادمین عزیز شما هم نظر بدین ممنون میشم.
احتمالاً شبانه بهشتی
اتفاقا بنده هم به خاطر همین ضعیف بودن اساتید دینامیک پروازمالک اشتر تهران انصراف دادم اصلا انگیزه نمیدادندکه هیچ مایوس هم می کردند
این همه گفتید نرید هوافضا ما جسارتا دایورت کردیم.
الان دم ازدواج دارم در به در دنبال کار می گردم جاهای دولتی که کار نیست نظامی هم اوضاع شغلی خرابه و دارن تعدیل می کنن، بخش خصوصی هم میرم میگن مدرکت مالک اشتر لویزانه بدرد نمی خوره.
انصافا یکیشون دقیقا همینو گفت ها! نه اینکه بگه ما نیرومون رو گرفتیم و … ، صاف و پوست کنده گفت مدرکت دینامیک پرواز مالک اشتره به درد نمی خوره 🙂
خدا کمکمون کنه :((
سلام. من دانشگاه ازاد علوم تحقیقات رو ندیدم تو دفترچه کنکور!! مگه میشه انتخاب کرد؟
یه سوال دارم من از تحصیل انصراف دادم ولی چون ارشد شرکت کردم تصمیم دارم ترم بعد لیسانسمو بگیرم. در واقع مهر باید برم ثبت نام کنم و تا دی تموم میکنم درسمو.
ایا میتونم شرکت کنم ارشد 97 رو؟ تو تکمیل ظرفیت چطور؟ واسه نیمه ی دوم سال منظورم هست.
سلام خدمت دوستان علاقه مند به هوافضا
من خودم رشتم هوافضا سازه هستش و لازمه یه نکته رو بگم که دوستانی که این رشته رو انتخاب میکنن یا باید واقعا سطح سواد بالایی داشته باشن که بتونن بعد فارغ التحصیلی تو بهترین شرکت های خصوصی مرتبط این رشته تو ایران یا خارج کار کنن و یا روحیشون رو متناسب با مراکز نظامی اعم از سپاه یا صنایع دفاع و اینا تنظیم کنن و ضمنا پارتی هم داشته باشن
در غیر این صورت عمر گرانبهاشون رو واقعا تلف کردن
یاعلی …
سلام بنده نظر آ.ص. را قبول دارم اساتید دینامیک پروازمالک اشتر تهران ضعیف هستند ودانشجو رامایوس می کنند
ادمین عزیز من 432 بودم و بهشتی فضایی روزانه اوردم اما متعجبم که شما از کجا فهمیدی و اینجا قید کردی
لابد از بچه های گروه اومدن گفتن
یادمه که اصلا فضایی دوست نداشتی دیمو چطور شد رفتی فضایی؟
سلام
admin نوشتید ارشد آیرو خوندید. اول اگر امکان داره بین آیرو امام حسین و شریف مقایسه کنید و اطلاعات بدید . دوم راجع به آیرو در دانشگاه ی دیگه . ممنون .
امسال واقعا رتبه ها ی قبولی با کنکوریهای 95خیلی متفاوت بودن
شنیده شده استادای هوافضا بیشتر دانشجوهاشونو که رتبه خب تو مکانیک اوردن سوق دادن به سمت مکانیک
آخرین رتبه قبولی شریف آیرو 56 بوده بعد این شخصی که با 101 آیرو شریف قبول شده چجوریاس؟؟؟
اون منم داش که قبول شدم رتبم 101 شده بود تو سایت سنجش کارنامه نهایی زده بود 56
سلام خدمت دوستان عزیز و ادمین محترم .. یه سوال داشتم .. ایا با گرایش سازه میشه فیلد تخصصیمون رو حول توربین گاز ببریم و کار کنیم؟ چه موضوعاتی مناسب هستش؟
ممنون
سلام دوستان به نظرتون من مکانیک روزانه شهرستان برم یا هوافضا شهید بهشتی روزانه؟ رشته کارشناسیمم مکانیک بوده، دخترم هستم تا الان که واسه رشته خودم هیچ کاری پیدا نکردم یعنی مکانیک . الان نمیدونم چه تصمیمی بگیرم
مکانییییک خدایی پرسیدن نداشتا!!! بنده خدا بازارکاراشون اصلا قابل مقایسه نیست…اونم واسه دختر…
کسی از تکمیل ظرفیت خبر داره؟
من با ۶۰۰ (بدون سهمیه) شبانه ی هیچ کجا رو در تهران نیاوردم و این عجیب هست.
حتی بهشتی یا پژوهشگاه هوافضا
امکان داره اشتباه شده باشه؟
سلام ادمین عزیز شما کجا درس خوندین ؟ممنون
لیسانیس هوافضا خواجه نصیر
ارشد هوافضا-آیرو – علم و صنعت
من خودم هوافضا بودم ولی دیگه ارشد نرفتم هوافضا – میتونستم بخونم شریف و امیر کبیر قبول بشم ولی الان مکانیک غیر انتفاعی میرم- بنظرم کار درستی کردم ولی الانش که از همه کمترم چون جایی خوبی نمیرم- و این آزار دهندس برام. امیدوارم بعدش برام خیلی خوب بشه. امیدوارم..
بستگی داره که هدفت چی باشه و شرایطت چجوری باشه…ولی خب شما هر چی میخوای بخون ولی دانشگاهت معتبر باشه که پس فردا خواستی دنبال کار باشی یا خارج کشور بری حرفی برای گفتن داشته باشی! دانشگاه واقعا مهمه! من خودم لیسانس مکانیک سراسری بودم و میتونستم ارشد خوارزمی برم ولی هیئت علمیش کلا سه نفره!! و واقعا ضعیفه! الان خدا رو شکر هوافضا سازه خواجه نصیر قبول شدم.
واقعا 3 نفر هیت علمی خوارزمی، بنده ارشد مکانیک خوارزمی خوندم ،الان ده نفر هیت علمی تمام وقت داره. لطفا دروغ ننویسید، بنده سال 93 بین سازه شریف و مکانیک خوارزمی خوشحالم که مکانیک خوارزمی رو جلوتر زده بودم و نرفتم سازه بخونم.
باسلام .چقد بد شده نتایج من با 1117شبانه مالک قبول شدم. قبلا بهتر بود نتایج با رتبه های بدتر من سال 95 روزانه مالک قبول شدن
ادمین عزیز .ایا رتبه من مناسب شبانه مهندسی هوافضا مالک اشتر هس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله چنین انتظاری می رفت، ولی به هر صورت هر سال با سال دیگر می تواند متفاوت باشد
رتبه 257 زده مالک اشتر؟ امیدوارم مالک اشتر اصفهان زده باشه چون اصلا مالک اشتر تهران دانشگاه خوبی نیست.
اگه تهران زده باشه میشه گفت باز خوبه ایرودینامیک زده اما می تونست بجاش “سازه هوایی” بزنه بهتر می بود. دانشگاه اصفهانش در حد کیفیت مقبول هست اما متاسفانه تهرانش فاجعه بار هست با اون ساختمان کوثرش که نصفش رو اجاره داده به شرکت ها و نصف دیگه ش هم مثلا کلاس هست. اونجا بدترین رشته ای که داره دینامیک پروازه. هم کیفیت آموزشی پایین، هم اساتید تازه کار و انتقام گیر که اشتیافت رو سرکوب می کنن، هم مدرک بی ارزش.
از قرار معلوم کیفیت قبولی امسال بدتر از سال های قبل شده و علت اون هم تاثیر منفی فضای بیکاری در این رشته هست.
چند نفر رو که پرسیده بودم با رتبه های وحشتناکی دانشگاه قبول شدن. در مقابل دانشجویانی که در مقطع کارشناسی از معدل و سواد خوبی در هوافضا بهره مند بودن به گرایش های مهندسی مکانیک تغییر رشته دادند و وقتی علت رو ازشون می پرسیدم می گفتن دلیلش کار و اشتغال هست. راست هم میگه. مکانیک تو ایران نهادینه شده و فضای کاری محتمل تری داره تا هوافضایی که داره از لحاظ شغلی رو به افول میره. هوافضایی ها جامعه نسبتا کوچکتری در مقایسه با مکانیک دارن اما واقعا این +5000 نفر بیکار تو هوافضا فاجعه آمیزه. نرخ بیکاری رو اگه مقیاس بندی کنی واسه هوافضا از همه بیشتره متاسفانه چون تقاضا شغلی نداره.