نتایج نهایی ارشد هوافضا ۹۶ (جدول رتبه و محل قبولی)

از تمامی دوستان تقاضا داریم که رتبه، گرایش و دانشگاه قبول شده خود را در رشته هوافضا و مکانیک در فرم زیر اعلام کنند تا بتوانیم در سال های آینده به دوستان دیگر مشاوره لازم را بدهیم. ضمنا نتایج نهایی به صورت جدول در همین پست درج خواهد شد. با تشکر از همکاری شما

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

کنکور هوافضا

رتبه

گرایش قبول شده

دانشگاه قبول شده

 روزانه  شبانه  آموزش محور

..............................................................................................

کنکور مکانیک

رتبه

گرایش قبول شده

دانشگاه قبول شده

 روزانه  شبانه  آموزش محور

نتایج نهایی کنکور ۹۴

نتایج نهایی کنکور ۹۵

لینک گروه برای بحثهای هوافضایی و بررسی نتایج کنکور ارشد

https://t.me/joinchat/AAAAAEEa03oIMLg8JSgg0Q


جدول رتبه و محل قبولی ارشد هوافضا ۹۶

 

ردیف رتبه دانشگاه رشته
۱ ۲۹ شریف دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۲ ۱۰۱ شریف آیرودینامیک – روزانه
۳ ۱۴۱ امیرکبیر پیشرانش – روزانه
۴ ۱۵۵ امیرکبیر دینامیک پرواز
۵ ۱۷۲ تهران دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۶ ۲۲۱ امیرکبیر سازه های هوایی – شبانه
۷ ۲۳۳ خواچه نصیر دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۸ ۲۵۷ مالک اشتر آیرودینامیک – روزانه
۹ ۲۷۱ خواچه نصیر پیشرانش – روزانه
۱۰ ۲۸۰ خواچه نصیر سازه – روزانه
۱۱ ۳۰۲ علم و صنعت آیرودینامیک – روزانه
۱۲ ۳۱۹ مالک اشتر تهران پیشرانش – روزانه
۱۳ ۳۹۸ امام حسین ع سازه های هوایی – روزانه
۱۴ ۴۲۵ بهشتی دینامیک کنترل پرواز – روزانه
۱۵ ۴۳۲ بهشتی مهندسی فضایی – روزانه
۱۶ ۴۳۵ تهران دینامیک کنترل پرواز – شبانه
۱۷ ۵۳۹ خواچه نصیر سازه های هوایی – شبانه
۱۸ ۵۸۶ بهشتی مهندسی فضایی – شبانه
۱۹ ۷۲۴ مهندسی فضایی مالک اشتر تهران
۲۰ ۱۱۱۷ مالک اشتر شاهین شهر مهندسی فضایی – شبانه
۲۱ ۱۲۰۱ مالک اشتر آیرودینامیک – شبانه

 

جدول رتبه و محل قبولی ارشد مکانیک ۹۶

 

ردیف رتبه دانشگاه رشته
۱ ۲۱۰۰ مالک اشتر مکانیک سیالات – روزانه

20 دیدگاه درباره “نتایج نهایی ارشد هوافضا ۹۶ (جدول رتبه و محل قبولی)

  1. خانوم مهندس

    از قرار معلوم کیفیت قبولی امسال بدتر از سال های قبل شده و علت اون هم تاثیر منفی فضای بیکاری در این رشته هست.

    چند نفر رو که پرسیده بودم با رتبه های وحشتناکی دانشگاه قبول شدن. در مقابل دانشجویانی که در مقطع کارشناسی از معدل و سواد خوبی در هوافضا بهره مند بودن به گرایش های مهندسی مکانیک تغییر رشته دادند و وقتی علت رو ازشون می پرسیدم می گفتن دلیلش کار و اشتغال هست. راست هم میگه. مکانیک تو ایران نهادینه شده و فضای کاری محتمل تری داره تا هوافضایی که داره از لحاظ شغلی رو به افول میره. هوافضایی ها جامعه نسبتا کوچکتری در مقایسه با مکانیک دارن اما واقعا این +۵۰۰۰ نفر بیکار تو هوافضا فاجعه آمیزه. نرخ بیکاری رو اگه مقیاس بندی کنی واسه هوافضا از همه بیشتره متاسفانه چون تقاضا شغلی نداره.

    پاسخ
  2. آ.ص.

    رتبه ۲۵۷ زده مالک اشتر؟ امیدوارم مالک اشتر اصفهان زده باشه چون اصلا مالک اشتر تهران دانشگاه خوبی نیست.
    اگه تهران زده باشه میشه گفت باز خوبه ایرودینامیک زده اما می تونست بجاش “سازه هوایی” بزنه بهتر می بود. دانشگاه اصفهانش در حد کیفیت مقبول هست اما متاسفانه تهرانش فاجعه بار هست با اون ساختمان کوثرش که نصفش رو اجاره داده به شرکت ها و نصف دیگه ش هم مثلا کلاس هست. اونجا بدترین رشته ای که داره دینامیک پروازه. هم کیفیت آموزشی پایین، هم اساتید تازه کار و انتقام گیر که اشتیافت رو سرکوب می کنن، هم مدرک بی ارزش.

    پاسخ
  3. سحر

    باسلام .چقد بد شده نتایج من با ۱۱۱۷شبانه مالک قبول شدم. قبلا بهتر بود نتایج با رتبه های بدتر من سال ۹۵ روزانه مالک قبول شدن

    پاسخ
  4. سینا

    من خودم هوافضا بودم ولی دیگه ارشد نرفتم هوافضا – میتونستم بخونم شریف و امیر کبیر قبول بشم ولی الان مکانیک غیر انتفاعی میرم- بنظرم کار درستی کردم ولی الانش که از همه کمترم چون جایی خوبی نمیرم- و این آزار دهندس برام. امیدوارم بعدش برام خیلی خوب بشه. امیدوارم..

    پاسخ
    • محمدرضا

      بستگی داره که هدفت چی باشه و شرایطت چجوری باشه…ولی خب شما هر چی میخوای بخون ولی دانشگاهت معتبر باشه که پس فردا خواستی دنبال کار باشی یا خارج کشور بری حرفی برای گفتن داشته باشی! دانشگاه واقعا مهمه! من خودم لیسانس مکانیک سراسری بودم و میتونستم ارشد خوارزمی برم ولی هیئت علمیش کلا سه نفره!! و واقعا ضعیفه! الان خدا رو شکر هوافضا سازه خواجه نصیر قبول شدم.

      پاسخ
      • محمد

        واقعا ۳ نفر هیت علمی خوارزمی، بنده ارشد مکانیک خوارزمی خوندم ،الان ده نفر هیت علمی تمام وقت داره. لطفا دروغ ننویسید، بنده سال ۹۳ بین سازه شریف و مکانیک خوارزمی خوشحالم که مکانیک خوارزمی رو جلوتر زده بودم و نرفتم سازه بخونم.

        پاسخ
  5. میم

    کسی از تکمیل ظرفیت خبر داره؟

    من با ۶۰۰ (بدون سهمیه) شبانه ی هیچ کجا رو در تهران نیاوردم و این عجیب هست.
    حتی بهشتی یا پژوهشگاه هوافضا

    امکان داره اشتباه شده باشه؟

    پاسخ
  6. هانا

    سلام دوستان به نظرتون من مکانیک روزانه شهرستان برم یا هوافضا شهید بهشتی روزانه؟ رشته کارشناسیمم مکانیک بوده، دخترم هستم تا الان که واسه رشته خودم هیچ کاری پیدا نکردم یعنی مکانیک . الان نمیدونم چه تصمیمی بگیرم

    پاسخ
  7. علیرضا

    سلام خدمت دوستان عزیز و ادمین محترم .. یه سوال داشتم .. ایا با گرایش سازه میشه فیلد تخصصیمون رو حول توربین گاز ببریم و کار کنیم؟ چه موضوعاتی مناسب هستش؟
    ممنون

    پاسخ
  8. سالار

    امسال واقعا رتبه ها ی قبولی با کنکوریهای ۹۵خیلی متفاوت بودن
    شنیده شده استادای هوافضا بیشتر دانشجوهاشونو که رتبه خب تو مکانیک اوردن سوق دادن به سمت مکانیک

    پاسخ
  9. h

    سلام
    admin نوشتید ارشد آیرو خوندید. اول اگر امکان داره بین آیرو امام حسین و شریف مقایسه کنید و اطلاعات بدید . دوم راجع به آیرو در دانشگاه ی دیگه . ممنون .

    پاسخ

پاسخ دادن به محمدرضا لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *