جدیدترین خبرهای هوافضایی, دانلود فیلم

موشک کاغذی موتور دار + فیلم

مدت های زیادی است که موشک های کاغذی هم به صورت جدی وارد عرصه هوافضا شده اند از مسابقات برد این موشک ها گرفته تا طراحی های خاص برای طی مسیرهای تعیین شده. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان تنوع بسیار زیاد نقشه های طراحی این نوع موشک ها را مشاهده کرد.اما خبر جدید اینست که ساده ترین وسیله بازی دوران کودکی امروز پیچیده تر شده و لذت خلبانی را هم به کودکان و بزرگسالان می چشاند

 محققان موشک های کاغذی ساده ای را طراحی کرده اند که می‌تواند به دورترین مکان ممکن با سریع ترین پرواز البته در حد خودش حرکت کند. این موشک ها توسط«شای جی‌تین» طراحی شده است.

اما دلیل افزایش سرعت این موشک ها چیست؟ سازنده این طرح در آن از یک موتور و پره استفاده کرده است که باعث افزایش حرکت آن می شود.

قابل توجه ترین بخش این طراحی اتصال بلوتوث است که به شما اجازه می دهد تا از طریق گوشی های هوشمند به کنترل موشک های کاغذی خود بپردازید. همچنین شما می‌توانید با کج کردن گوشی خود را سمت چپ یا راست کنترل موشک خود را به دست بگیرید و پروازی هدفمند را برای آن برنامه ریزی کنید. همه ی ایسن کارها از طریق نرم افزاری در گوشی شما امکان پذیر می‌شود.

 
این نرم افزار همچنین شامل قطب نما، سیستم کنترل رانش و نمایشگری برای عمر باتری است. این نرم افزار در دو نسخه اندروید و Ios ارایه شده است.
متن برگفته از سایت خبری دانشجو

3 دیدگاه در “موشک کاغذی موتور دار + فیلم

  1. علی گفت:

    برای خرید این کالا باید چه کاری بکونم

  2. مسعود گفت:

    سلام این محصول رو برای ایران هم نیفرستین؟
    اگه میفرستین لطفا پیام بدین

    1. admin گفت:

      !!!!!
      کی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *