دینامیک و کنترل پرواز

مقدمه ای بر کنترل فیدبک (Introduction to Classical feedback control)

برای دانشجویانی که درس کنترل دارند، این فایل می تواند مفید باشد و در واقع یک مرور کلی بر مباحث کنترلی و کنترل فیدبک است:

download-whight

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “مقدمه ای بر کنترل فیدبک (Introduction to Classical feedback control)

  1. spk گفت:

    خیلی وبلاگتون مفید و خوبه … خدا قوت

  2. محسن گفت:

    سلام، دوست گرامی واقعا ممنونم، خیلی کمکم کردید، هم با این جوابهاتون و هم با مقاله بسیار مفیدتون به این نام: آشنایی جامع با گرایش و علم آیرودینامیک .

    1. admin گفت:

      خب خدا رو شکر!

  3. محسن گفت:

    جناب ادمین ، خیلی ممنون، لطف کردید…. اگه زحمت نیست، مفهوم دقیق این «سطوح کنترلی متصل به عملگرها» چیست؟

    1. admin گفت:

      موشک یک سری بالکها روی بدنه خودش داره که علاوه بر پایداری، محرک هستند و توسط اونا میشه مسیر حرکت موشک رو تغییر داد. مثل هواپیما که یه سری بالک روی بالها داره و با حرکت دادن اونها میتونه به هر جهتی که میخواد تغییر مسیر بده

  4. محسن گفت:

    سلام وقتتون به خیر، من رشته ام برقه ، می تونید ترجمه فارسی این جمله را برام بگید، برای پروژه درسیم می خوام: که در مورد simulatorد aerodynamic loads در مقدمه اش یه پاراگراف توضیحی برای بارهای آئرودینامیکی میده می خوام ترجمه دقیق و بهتری از این جمله اش داشته باشم:
    In a missile system, aerodynamic loads are introduced at the control surfaces of actuators during flight. Aerodynamic loads complexly vary as a function of fin
    deflection angle, altitude, Mach number and so on.
    ممنون

    1. admin گفت:

      سلام…
      ترجمه ش به صورت روان این میشه:
      در یک سیستم موشکی، هنگام پرواز موشک، بارها و نیروهای آیرودینامیکی روی سطوح کنترلی متصل به عملگرها، پدید می آیند. این نیروهای آیرودینامیکی به صورت پیچیده، وابسته به بالکها، زاویه انحراف (زاویه حمله)، ارتفاع، سرعت ماخ و … هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *