کنکور ارشد هوافضا, کنکور دکترای هوافضا, مطالب آموزشی

مروری بر بعضی از محصولات سایت

انواع

محصولات زیر به احتمال زیر برای برنامه نویسان مهندسی خصوصا مهندسانی که در زمینه متلب  فعالیت می کنند مفید خواهد بود. همانطور که می دانید قابلیت نوشتن زیربرنامه در کدها، حجم و پیچیدگی را کاهش داده و قابلیت استفاده از آن را در چندین برنامه می دهد. زیربرنامه ها همانند وسایلی می مانند که  می توانند به صورت مستقل عمل کنند و در هر برنامه و کدی که نیاز است به کار گرفته شوند.

این زیر برنامه ها در نرم افزار متلب function  نام دارند. در ادامه برخی از فانکشن های کاربردی، برای دانلود قرار داده شده است…..

مجموعه تخصصی طراحی هواپیما

شامل مجموعه ای کامل از کتب طراحی هواپیماست که در سطح دانشگاههای ایران و جهان تدریس می شود. این کتب مرجع به زبان اصلی می باشند. از جمله کتبی که در این مجموعه دارای ارزش هستند کتاب ارزشمند جینز (Janes All the World s Aircraft ۲۰۰۷-۲۰۰۸) و کتاب Military Aircraft in Colour هست که به معرفی انواع هواپیما و هلی کوپتر پرداخته اند و منبع خوبی برای طراحان هواپیما و هلی کوپتر می باشد. از دیگر موارد موجود در این مجموعه قوانین هوانوردی FAR و JAR هست که یک طراح حتما باید با این قوانین آشنا باشد

پاسخ تشریحی سوالات کنکور هوافضا

کادر تخصصی هوافضا اقدام به پاسخ گویی برخی از مواد کنکور ارشد هوافضا در طول سالهای اخیر کرده است

پاسخ

بسته آموزشی آیرودینامیک

آشنایی با محصول: این بسته آموزشی در واقع تمامی مطالب سایت در زمینه آیرودینامیک هست اعم از فایل های دانلودی٬ آموزشی٬ فیلم و غیره… که در قالب یک سی دی جمع آوری شده است. دسته بندی های مطالب به صورت زیر می باشد:

– آشنایی با علم آیرودینامیک

– نرم افزارهای ایرودینامیک

– آیرودینامیک بال و ایرفویل

– بهینه سازی آیرودینامیکی

– آیرودینامیک خودرو

– آیرودینامیک هلیکوپتر

– کتاب و پی دی اف

– پاورپوینت آموزشی

 

مرکز مهندسی هوافضا توسط گروه طراحی خود اقدام به طراحی چند نمونه مدل از گلایدرهای صفحه ای کرده است که همگی از روی نمونه های واقعی هواپیما الهام گرفته شده اند. این گلایدرها می توانند برای علاقه مندان و دانشجویان جذاب باشند و با ساختن آنها تجارب جالبی کسب کنند. ضمنا لذت بردن از پرواز آنها، می توان اثر پارامترهای مختلف از قبیل، شکل بال، مساحت بال، انحنا، عقبگرد، اثر انواع دم H و T شکل را ببینید.

آموزش فلوئنت و گمبیت – نازل

3

در این سری از آموزش گمبیت و فلوئنت، قصد تحلیل جریان گاز درون یک نازل همگرا را داریم. نازل همگرا کاربردهای بسیاری دارد. این وسیله برای تبدیل انرژی گرمایی به انرژی جنبشی به کار می رود. لازم به ذکر است که این محصول در ادامه محصول قبلی یعنی آموزش تحلیل جریان پایا حول استوانه دو بعدی توسط نرم افزارهای گمبیت و فلوئنت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *