جدیدترین خبرهای هوافضایی

لذت پرواز در هوای پاییزی!

صبح جمعه بود، یکی از روزهای پاییز، طبق قرار معمول، عده ای از دوستان که برای اولین بار ساخت هواپیمای مدل را در طول دو هفته پیشین، تجربه کرده بوند، در زمین پرواز چیتگر حاضر شدند تا حاصل زحمات خود را ببینند و لدت ببرند. قطعا برای هر علاقه مند به دنیای مدل، لحظه پرواز هواپیمایش که با دستان خود ساخته، بسیار لذت بخش خواهد بود.

این نهمین دوره آموزشی هواپیمای مدل هست که با موفقیت برگزار شد. کارآموزان این دوره  با ساخت اصولی هواپیمای PT40، می توانند هواپیماهای دیگری را که به ساخت آن علاقه مندند بسازند. زیرا این هواپیما مناسب برای ساخت و یادگیری پرواز است.

بعد از آماده سازی هواپیماها، هر کدام از دوستان شروع به پرواز مدل خود کردند. هوا سرد بود اما گرمی پرواز، اجازه نمی داد که کسی احساس سرما کند!

باز هم در میان علاقه مندان شرکت کننده در دوره، محمد امین که نسبت به سایرین سن کمی داشت، پروازی در خور تحسین داشت. این موضوع در دوره های قبلی نیز اتفاق افتاده بود و اغلب علاقه مندان خردسال، عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند:

سایرین نیز پرواز موفقی داشتند. لذت پرواز به دستان خود، آن هم در 24 ساعت آموزش بسیار دلچسب است خصوصا در این روزگار که فشردگی کارها، اجازه یک تفریح سالم و یادگیری آن را نمی دهد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *