دسته‌بندی نشده

فراخوان سایت مرکز مهندسی هوافضا

سایت مرکز مهندسی هوافضا در سال تحصیلی جدید قصد استفاده از ظرفیت دانشجویان این رشته در نقاط مختلف کشور دارد ، تا با این کار هر دانشجو در حد خود بتواند توانایی هایش را به نمایش بگذارد. این طرح محدودیت سال ورودی ندارد. هر دانشجویی با پر کردن فرم زیر می تواند در این طرح ثبت نام کند.

در این طرح پروژه ها و پژوهش ها و هر کار علمی دانشجویان به اشتراک گذاشته می شود.اکثر موارد با نام خود دانشجو جهت استفاده دیگران قرار داده می شود، تعداد اندکی از محصولاتی که قابلیت لازم را داشته باشند در سایت  جهت فروش قرار می گیرد و عواید آن به صورت توافقی تقسیم می گردد .دوستان توجه داشته باشند که موضوع منابع و همچنین حق کپی رایت فایل های فارسی بسیار مورد اهمیت است در سایت.

در طول سال های تشکیل سایت مطالب آموزشی مختلفی به صورت رایگان در سایت مطرح که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است بعضا تحقیقی که در نهایت مورد استفاده چند دانشجو بوده با قرار گرفتن در سایت توسط بیش از هزار نفر دانلود شده است ، پس این کار را کوچک نشمرید چراکه ارزش زیادی دارد.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

همچنین برای همکاری اقتصادی با سایت از اینجا اقدام کنید.

9 دیدگاه در “فراخوان سایت مرکز مهندسی هوافضا

  1. عرفان گفت:

    سلام بچه ها من عاشق هوافضا هستم سه خواهش از برادران گلم دارم کتاب چیزی در هر زمینه ای از هوا فضا دارید برام بفرستید .
    ممنون خدا خیرتان بده

    1. عرفان گفت:

      ایمییلم عرفان
      erfan1212@chmil.ir

  2. حسین گفت:

    سلام بچه ها دیروز نشسته بودم که یهو به ذهنم رسید که چخوب میشد اگر میتونستیم با ایجاد توبولهالیی روی موشک که بتونن جریان الکتریکی رو روی سطح موشک پخش کنن موشک بین جریانی که میتونه با سرعت نور حرکت کنه در حالی که خود موشک نمیتونه چون با هوا اصطحکاک پیدا میکنه اینطوری با سرعت نور به هدف میخوردن اسمشم بزاریم موشک نوری

  3. همایون گفت:

    “بعضا تحقیقی که در نهایت مورد استفاده چند دانشجو بوده با قرار گرفتن در سایت توسط بیش از هزار نفر دانلود شده است…..”
    به نظر شما صرفا دانلود مطالب علمی ، احیاناً کپی کردن از کار علمی دیگران و ارائه اون به اساتید ، با ارزش هست .
    فکر نمی کنید این کار به دانشجو ها و به وجهه سایت شما صدمه بزنه ؟!

    1. admin گفت:

      افزایش منابع فارسی هوافضا در فضای وب بسیار مهم وضروری است چراکه در بسیاری از موضوعات تقریبا هیچ منبع فارسی وجود نداره، اگر با ذکر منبع هم استفاده بشه توسط دانشجویان هیچ اشکالی نداره،اما موردی که می فرمایید هم درست است و استفاده به صورت کپی خالص و بدون تغییر کار صحیحی نیست که هدف ما هم این نیست.
      این رو هم دقت داشته باشید که بسیاری از سمینارهای ساده کلاسی در سایت های خارجی به عنوان منابعی برای دانشجویان داخلی استفاده میشن از درد ناچاری و کمبود مطالب

  4. ghasem گفت:

    سلام
    من رشتم هوافضا نیست رشتم مکانیک ماشین آلات هستش و روی هواپیماهای کشاورزی برای پروژه کارشناسیم کار کردم میتونم همکاری داشته باشم؟؟؟

      1. ghasem گفت:

        لطفا ایمیلتون رو بگین من فایل پی دی اف رو بفرستم
        حجمش بالا بود تو قسمت ثبت نام نمیشد
        لطفا نتیجه ثبتنام هم واسم ایمیل بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *